понеділок, 10 серпня 2015 р.

Сценарій свята музичного керівника

На гостинах у зими


Голос за кадром:
Почата фантастична казка,
Зібрався повний зал у нас,
Дива й дарунки гарним діткам,
Вже Новий Рік для них припас.
Ставочок кригою закутий,
На луках – ковдра снігова.
Мчить трійка: грудень, січень, лютий,
А править трійкою – Зима.
/ Звучить музика, під музику виходить «Зима»/
Зима:
З новорічним гарним святом вас вітаємо усі,
Ми бажаємо Вам щиро щастя від душі,
Діточкам Вашим здоров’я, миру, сміху і добра.
Зустрічаймо і вітаймо, йде весела дітвора!
/ Під музику заходять діти, читають вірші /
Дитина:
В нас ялинка на гостинах,
Всюди гомін, сміх завзятий,
Наш садочок зустрічає
Рік Новий – найкраще свято.
Дитина:
Любі наші, мама й тато,
Побажань у нас багато,
Щоб в любові жили всі,
І дорослі і малі.
Дитина:
Щоб усі були здорові,
І ніколи не хворіли,
Щоб були слухняні діти,
А батьки за них раділи.
Дитина:
Щоб добро було у хаті
Та лунав дитячий сміх,
Щоб усі були багаті
І щасливі цілий рік.
Дитина:
Рік Новий крокує гордо,
Йде з дарунками до нас.
Тож ми хочем привітати
Всіх сьогодні…
В добрий час /діти кажуть разом/
Пісня «Під Новий Рік»
Зима:
Зимова пора багата на дива. («зима» кожній дитині одягає на руку годинник - сніжинку)
Хай же в цей святковий час
Сюрприз чекає на вас.
/ Під музику виходить Фея /
Фея:
Я – Фея Півночі, чарівна і прекрасна,
Люблю мороз і сонце ясне.
Все біле: і поля й ліси.
А я милуюся зимою,
Її холодною красою,
Вона убрана в оксамит,
І нас веде в казковий світ.
Чи люба вам зима, малята?
Я інтерв’ю бажаю взяти…
/ дітям задає запитання /
За що ти зиму любиш, друже?
Дитина:
Зима насипала снігів
І побілила нашу хату
Для лиж, санчат і ковзанів
Настало довгождане свято.
Фея: А ти за що шануєш зиму?
Дитина:
На вулиці де я живу
Все помолодшало від снігу:
Хто ліпить бабу снігову,
Хто в сніжки грається – Потіха!!!
Фея: А ти якою бачиш зиму?
Дитина:
Якби узимку замість снігу
Летіло з неба крем – брюле,
Якби на річці замість криги
Був мармелад або желе.
Тоді, напевно, втричі більше
Любила б зиму дітвора,
«Зима» - казали б, - найсмачніша,
Найчарівніша ця пора!
Фея: А знаєте, під Новий Рік збуваються дива,
І Новорічна казочка обійми розкрива.
Танок з Феєю з елементами гри
Зима: Фея, дітям з тобою дуже цікаво та весело, залишайся з нами на святі.
Фея: Добре! Ваші діти мені дуже подобаються. Вони дуже гарні, виховані, співучі та вміють танцювати. Але мені здається, що у вас на святі когось не вистачає.
Зима:
Я,ніби, всіх запросила на свято…
Діти та гості є…
Ти - Фея,також, з нами …….
Сніговик, теж, завітав до нас у гості…..
Діти! А може ви знаєте кого у нас не вистачає на святі?
Діти:  Діда Мороза та Снігуроньки.
Зима: Так давайте їх всі разом покличемо.
/Діти гукають Діда Мороза, а він не приходить/
Фея: Е – Ні1 Так ви Діда Мороза і Снігурку не догукаєтесь…
Закликати їх треба піснею.
Пісня «Новорічна»  /виконують діти/
/ Під шум хурделиці виходить Хурделиця /
Хурделиця:
Добрий день дорогі гості…
Добрий день дорогі дітки…
Добрий день…Зима…
Не чекали…?
Зима: Не чекали…
Хурделиця: Всі зібрались, повдягались…
О, Фея не забарилась, вже тут…
І Сніговик тут!?....Стоїть пишається…
А мене не запросили……….
Шкода, не встигла я і вам шляхи позагортати…
Зима: Хурделиця, що ти маєш на увазі?
Хурделиця: /питає у дітей/ Що, що…що…..Ви Діда Мороза з Снігуркою чекаєте?
Діти: Так!
Зима:  
Вони їдуть, вони мчаться,
Поспішають у цей час,
Ми їх дуже всі чекаєм,
Скоро з’являться у нас!
Хурделиця: Ха-ха-ха… ага-ага…А їх не буде!
Зима: А чому це їх не буде?
Хурделиця:  
Путь-дорогу Дід (у) Морозу я зачаклувала,
Всі стежини замела до вашого балу.
Від хурделиці… моєї…/спостерігає де вони/
Сунуть, ніби……носом…/сміється /
Не пролізуть, навіть, пішки,
А не те, що возом!!!!!!
Зима: Та що це ти таке робиш?
Хурделиця: Ось що…Вію, вію засипаю, з Новим Роком вас вітаю.
/Сюрпризний момент : куля з снігом та сніжинками/
Зима: Діти! Давайте допоможемо Діду Морозу та Снігурочці дістатися до нас на свято.
Гра «Розчисти шлях»
Зима: Да, діти…. Так нам її не подолати, треба просити допомоги у Феї.
Люба Фея, допоможи нам, будь ласка.
Фея: Будь ласка! / Фея чаклує , хурделиця зникає/
Зима: Фея! … Я не це мала на увазі… Вона таки права: даремно ми її не запросили…
 Зими, дійсно, без хурделиці не буває, ось вона і розлютилась. ЇЇ треба заспокоїти і повернути…… БУДЬ ЛАСКА!!!!!
Фея: Треба спробувати….
/Фея чаклує, але в неї щось не виходить/
Здається, ми потрапили в іншу казку, в казку «Снігова королева»….
                           Сценка ( Уривок з казки «Снігова королева»)
/діти розігрують сценку/

Фея: Не люблю залишати незакінчених справ…
Треба, все ж таки, повернути Хурделицю, спробую по-іншому….
«Ой хурделиця низько стелиться»
Зима: /каже дітям/
Тихо-тихо…ворожить
Фея: І спочине враз на мить.
Завиває: - дайте сани,
Я шуміти перестану,
Тай поїду, тай поїду
По льодах сріблястих рік,
Привезу Мороза Діда
І веселий Новий рік.
 /під музику виходить Хурделиця/
Хурделиця:
Що це я так розлютилась,і сама не знаю…
У дітей велике свято, я їх привітаю.
Побажаю їм дарунків від Діда Мороза,
І усмішок від Снігурки, і від неї прозу.
Побажаю я щоб гості вмить знайшли дорогу,
Щоб санчата їх привезли до цього порогу.
Побажаю дітям сміху і лункого співу,
Тож давайте, милі діти, заспіваймо знову!

Пісня « Про Діда Мороза »
 /виконують діти/
Хурделиця:
Ой, дідусю, поспішайте,
Цього залу не минайте,
Вас чекаємо на бал,
Новорічний карнавал!
Тихіш, тихіш метелице,
Лети, лети сніжок,
Хай пухом Діду стелиться
Дорога в дитсадок!!!!!
Фея:
Раз на рік таке буває,
Диво-казка оживає,
І ступають на поріг
Дід Мороз і Новий Рік.
/ під тихі дзвони діти розповідають вірші/
Дитина:
Чути ніжний голосок,
Дзвоники дзвенять
Через гори і поля
Саночки летять!
Дитина:
Іскриться сніг, летять санчата –
Це поспішає вже до нас
Веселий Дід Мороз на свято,
На новорічний маскарад!
Дитина:
Він жодну не мине хатинку,
В садочок прийде він до нас,
Поставить міх свій під ялинку,
І мрії всі здійснить ураз.
/ Під голосні дзвони виходить Дід Мороз та Снігурка /

Дід Мороз: Добрий день, діти! Добрий день, гості!
Ледь добралися до вас. Хурделиця всі стежки замела.

/ Хурделиці соромно/
Якби не Фея та працьовиті діти, то геть би заблукали б у лісі.
Дякуємо вам, що виручили нас.
Снігуронька:
Кіньми мчали-поспішали,
І на свято завітали.
Бачу я в святковій залі
Гарних діточок чимало.
Милі гості всіх вітаю,
Всім здоров’ячка бажаю,
Щастя, злагоди в сім’ї,
Миру й дружби на Землі!
Дід Мороз:
А чому це у вас ялинка не сяє?
Треба це швидко виправити…
Діти! Ану, давайте ,всі разом, скажемо:
Один, два, три…
Ялинка світи!!!!!
/ Вмикається гірлянда на  ялинці/

Хоровод з Дідом Морозом та Снігуркою.
/діти співають і танцюють/
Дід Мороз:
Добре, діти, танцювали,
Пісню голосно співали,
А тепер нам час погратись,
На санчатах покататись!

Гра «Швидкі санчата від Діда Мороза»
Дід Мороз:
Вже на святі трохи був,
А віршів я ще не чув….
/Діти читають вірші/
Дитина:
В наш садок завітав уночі
Дід Мороз із мішком на плечі
І говорить: «Із темних дібров
Я до вас дуже довго ішов…»
А нас сумнів тривожить чомусь
Хто насправді оцей Дід Мороз?
Може, він не із темних дібров?
А з бюро добрих послуг прийшов?
Дід Мороз ці думки відгадав,
Та ні слова він нам не сказав.
Він лиш руки нам тісно потис –
Подарунки в мішку він приніс!
Дитина:
Ой, Дідусю наш хороший,
Ти до нас прийди з морозом!
Швидше стукай у вікно,
В гості ждем тебе давно.
Ми у коло стали,
Разом погукали:
- Гей, Морозе, йди в кімнату
Новий рік стрічати!
Дитина:
У палатах з кришталю,
Що в льодяному краю,
Добрий, сивий дід сидить,
Він тихенько все глядить.
Все він бачить і все знає:
Мамі хто допомагає,
Хто слухняний і сумлінний,
І в садочку хто відмінний…
Чемним хлопцям і дівчатам
Дід везе дари на свято:
Під ялинку підкладає,
З Новим роком всіх вітає!
Дитина:
Ви скажіть мені, будь ласка,
Вікна хто розмалював?
Звідки родом біла казка?
Хто її до нас прислав?
Так буває не весною,
І не в пору літніх гроз.
Біла казка- то зимою,
А малює- Дід Мороз!
Дитина:
Добрий день ялиночка
В золотім наряді,
Ми тобі ялиночко
Дуже, дуже раді!
Дитина:
Як сьогодні урочисто
Світить зіронька,
Дід Мороз прийшов у гості
І Снігуронька!

Дитина:
У вогнях ялинка сяє,
І Снігуронька співає:
- Люба зимонька-зима!
Веселіш, як ти, нема!
Дитина:
Знову пахощі ялинки
Новий Рік до нас іде!
На ялинці кожна гілка
Ясним вогником цвіте!




Хоровод з усіма казковими героями
/діти танцюють і співають/
Дід Мороз:
Здалеку я віз пакунки,
Новорічні подарунки!
/ Дід Мороз дарує дітям подарунки/
Запорошила землю пороша,
Я вертаюся в рідні краї!
В дитсадочку ялинка хороша.
З Новим Роком малята мої!
Скільки радості, теплого снігу!
На ялинці святкові вогні,
Я вам зичу веселого сміху!
Виростайте на втіху мені!
Дитина:
Як тут серцю не радіти,
Знають всі дорослі й діти
Рік Новий земля стрічає…
Казка дію зупиняє…
Дитина:
Мить, сьогодні, точно знає
Настає прощання час.
В світі цілому немає
Найщасливіших від нас!

Снігуронька:
А тепер давайте, діти,
Підійдем під самі віти,
Привітаємо ялинку,
Заспіваєм пісню дзвінку!

Пісня  «Про ялинку»
/пісню виконує Снігуронька, діти читають вірші/



Зима:
Любі гості, милі діти,
Час нам Новий Рік зустріти!
Новий Рік  /виконує дитина/
А ось і я, чуть забарився,
Я щойно, друзі, народився.
Я- Рік Новий, я ще малий,
Але рости я буду,
І про малят в своєму році
Ніколи не забуду!
Зима:
Рік старий на відході,
Рік Новий на порозі.
Рум’яніє на сході
Небосхил на морозі.
Будьте, люди, щасливі,
В мирі, праці навіки.
Хай уродять вам ниви
Щастя повні засіки!
Хай таланить вам всюди,
З Новим роком вас, люди!!!!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар